Toggle Menu

Гаранционни условия

Гаранционни условия:

  1. За матрици/ дисплеи за лаптопи - 6 месеца

    Всички матрици, които предлагаме са тествани и проверени преди да бъдат изпратени или монтирани. В тази връзка гаранционни проблеми общо взето няма.
  2. Части за лаптопи: Клавиатури, вентилатори, инвертори за подсветка, батерии за лаптоп, LCD кабели, Панти, Букси, Зарядни - 6 месеца

  3. Части за таблети: Тъч панели, Батерии за таблет, дисплей / матрица за таблет, тъч екрани - 1 месец. ( Виж специлани гаранционни условия таблети най-долу. )

 

Общи гаранционни условия

 

Сайта предоставя на всички свои клиенти пълната гаранция, която се дава от съответния производител. Подписването на гаранционната карта се счита за приемане на гаранционните условия. За стока, изпратена по куриер, гаранционните условия се считат за приети, ако няма направени възражения в срок до 24 часа.

  • Срокът на гаранция започва да тече от датата на покупка, посочен в гаранционната карта.
  • Ако в документацията съпровождаща оборудването или софтуерния пакет има клаузи, които по един или друг начин ограничават гаранцията или отговорността на производителя, тези ограничения се считат за част от гаранционните условия.
  • Гаранцията покрива дефекти, възникнали единствено по време на гаранционния срок.
  • Гаранционно обслужване се осъществява при наличие на валидни гаранционни документи, пълна окомплектация на продукта (опаковка, аксесоари и др.) и описание на дефекта.
  • Първоначалният гаранционен срок се запазва независимо от това дали изделието е било отремонтирано или заменено.
  • Всички тестове, ремонти и замени на дефектирали устройства се извършват в офиса на фирмата или оторизиран сервиз.
  • Дефектирането на компонент не е основание за гаранционна замяна. Замяна се извършва при невъзможност за отремонтиране на дефекта.
  • Максималният срок за отстраняване на дефект или гаранционна замяна е 1 месец.
  • В случаите, когато потребителят получава гаранционна карта производителя на продукта, той се обръща директно към сервизите, посочени в нея.
  • Транспортните разходи до и от сервиза на фирмата са за сметка на клиента.
  • Гаранцията не покрива консумативните материали като: глави на принтери, тонери, мастила, ленти, касети, дискети, CD носители, екранни филтри, батерии, акумулатори и др.
  • SCREEN.BG не поема вина за евентуално унищожаване на информация, загуба на печалба или последвали загуби и щети.

Закупена стока може да бъде върната в срок от 14 работни дни от получаването, ако не е: ползвана, разпечатана, с нарушен търговски вид и при всички други условия по чл. 55 от Закона за защита на потребителя. Разноските по връщането на стоката са за сметка на купувача! В случай че клиента е ползвал частта за да извърши диагностика той дължи минимална такса от 10 лв за това.

Отпадане на гаранцията

Гаранцията отпада и не покрива повреди в резултат на:

  • неправилно транспортиране и съхранение
  • нарушен външен вид или физическо въздействие
  • неспазване на указанията за ползване и техническите инструкции
  • Когато повредата е настъпила в резултат на модификация или пренастройка с цел продукта да се използва за цели, различни от тези за които е бил произведен или предназначен
  • когато има нарушени гаранционни леленки, следи от механичен удар, токови удари или от други външни въздействия.
  • когато повредата е от неправилно инсталиран софтуер или вируси.
  • при използване на неоригинални консумативи и материали.
  • повреди причинени в резултат на използването на различни освен препоръчаните от производителя кабели и конектори.
  • повреди в следствие на пожар, заметресение, наводнение, мълнии, гръмотевици или други природни бедствия, отклонение от захранващото напрежение 220V+/- 5%, форсмажорни обстоятелства
  • неизправна ел. инсталация, пясък, кал , влага, хлебарки и други замърсители, механични и/или токови удари, вибрации и други, които не биха се появили при нормалната работа на устройството.
  • опит за отремонтиране от неупълномощени лица или от неоторизирани сервизи

Процедура и Условия за Гаранционна замяна / ремонт

1. Да ни информирате за възникнал дефект по телефон или електронна поща, за да ви насочим и установим проблема.
2. Гаранционното обслужване се извършва в нашия сервиз на адрес: София, жк. Дружба 2, бл. 228, вх. 1, ет. 14, ателие 14.
3. В случай, че сте получили стоки или услуги чрез куриер, защото не сте от София и имате дефектирал продукт в гаранционен срок, то можете да ни го изпратите на НАША СМЕТКА при следните ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ УСЛОВИЯ:

Задължителни условия по т.3 за да заплатим куриерските услуги.

► Да използвате куриер Еконт Експрес. Пратката трябва да бъде изпратена от офис до офис / пощенска пратка / .
► Офиса в който трябва да пристигне пратката е Еконт Екпсрес София - Офис Дружба 2 , за SCREEN.BG .
► Пратката да бъде опакована в оригиналната или в подходяща за транспортиране опаковка, която да гарантира запазване на компонента.
► Матрици, както и други чупливи пратки трябва да се изпратят задължително с обявена стойност равна на цената на закупуването и, както и със застраховка и стикер Чупливо.
► Дефектиралия продукт следва да бъде придружен с гаранционна карта и детайлно описание на дефекта.

4. В случай че не са спазени някои от горните условия SCREEN.BG си запазва правото да отказва гаранционно облусжване.SCREEN.BG ще ремонтира или замени гаранционно дефектния компонент в срок до 30 дни от получаването му в сервиза на фирмата. Фирмата ще откаже гаранционно обслужване при неспазване на горните задължителни условия и в случаите описани в ГАРАНЦИОННИТЕ УСЛОВИЯ обявени на сайта и гаранционната карта придружаваща компонента.

5. Ако се установи, че изпратения компонент не е дефектен, транспортните разходи и в двете посоки ще бъдат поети от клиента, както и ще се дължи такса диагностика, според ценовата листа на сервиза.

Специални гаранционни условия за тъч скрийн панели, дисплей/ асембли за таблети

Гаранионния срок е 1 месец. Гаранцията от един месец е валидна за всички части за таблети монтирани в нашия сервиз.

За останалите тъч панели / асембли / дисплйе , които ще се монтират в друг сервиз или лично от клиента или упълномощено от него лице са следните:

Продукта трябва да бъде тестван преди монтажа. За целта той се пробва преди да бъдат премахнати фолиата, които го защитават от надраскване. В случай че продукта е монтиран в таблета или са премахнати защитните фолиа ще считаме, че той е работил коректно и причината за дефекта е в неправилен монтаж. Рекламации за неработещи тъч скрийн панели, дисплей или асембли приемаме при положение, че те са с неразлепени и ненарушени защитни фолиа и не са били монтирани в таблет за срока на гаранцията. В този случай гаранционния период е даден за да има клиента достатъчно дълго време да се убеди в това дали тъча, дисплея, асеблито работят коректно преди да се монтират в таблета. Трябва да се има предвид, че при монтажа винаги има риск и той следва да се носи от сервиза или клиента, който го извършва. Също така отговорността за неправилна последваща употреба поради което са повредени една или повече вложени части следва да е на клиента, респективно сервиза който извършва смяната.