Toggle Menu

Въпроси

Често задавани въпроси:

1. По какво да позная, че дисплея на лаптопа ми е счупен и е за смяна ?

В повечето случаи това е лесна работа. Дисплея става като на кристали, получават се странни цветове и на места няма образ. Ако имате един или всички от горните симптоми, то значи ще се наложи смяна на дисплея.

2. Има ли разлика между дисплей, матрица и екран за лаптоп ?

Няма разлика. И трите думи означават едно и също нещо. Това е устройтвото, което осигурява образа който виждате докато ползвате лаптопа.

3. В каква окомплектовка се продава дисплея ?

Дисплеите се продават без никаква окомплектовка. Кабелите са отделна част и тя е към лаптопа. Платмасовите части, както и шините които държат дисплея са други части които нямат връзка с дисплея и ако са повредени следва да се поръчат допълнително.

4. Как да знам, че дисплея които купувам работи?

По принцип, ако не тествате дисплея на момента няма как да разберете че той работи. Затова е добре да се доверите на доказана фирма за доставка на тези части. Ние доставяме от години и всеки дисплей се тества преди да се продаде. Когато дисплея се продава при нас виждате какво купувате преди да платите. Ако сте направили поръчка с куриер отново не се притеснявайте, защото ние още по-обстойно тестваме продукта за да се избегнат излишни куриерски разходи.

5. Как се монтира дисплея ?

Съветваме всички наши клиенти да потъсят специалист за тази услуга. Изглежда проста, но не е така и могат да се направят грешки , които водят до по-сериозна повреда на лаптопа.

6. Каква е гаранцията на дисплеите, които продавате ?

Гаранцията, която предлагаме е 6 месеца. Предлагаме и допълнителна гаранция срещу допълнително заплащане, но реално няма нужда от нея тък като тези продукти не дефектират. За три години нямаме нито една рекламация.

7. Важи ли гаранцията, ако ми монтират дисплея в друг сервиз или сам извърша монтажа?

Да разбира се, гаранцията важи. Моля обаче имайте предвид, че при повреди от неправилен монтаж и къси в куплунга поради неизвадена батерия или зарядно се отказва гаранционен ремонт.

8. Колко струва монтажа на дисплей във вашия сервиз ?

Труда по подмяна на дисплея в нашия сервиз е на цена от 30 лв. Понякога услугата е на промоция и е на цена от 20 лв. Ето по-подробно какво представлява услугата подмяна на дисплей .

9. Вашия сервиз се намира в София , а аз живея в друг град. Как мога да се възползвам от услугата монтаж на дисплей без да идвам в София ?

За да сме справедливи и всички да получат еднаква услуга, за нашите клиенти от други градове покриваме куриерската услуга в посока до нас. За да покрием услугата трябва пратката да е изпратена чрез Еконт Експрес, като пощенска от ОФИС ДО ОФИС София - Дружба 2. Моля преди изпращане да се обадите за да уточним подробностите. Обратната пратка се покрива от Вас все едно сте си поръчали само дисплей. С тази услуга Ви спестяваме търсене на сервиз във Вашия град. Освен това се премахва риска от повреда на лаптопа от неправилен монтаж. Важно: Важи само когато монтажа не е на промоция и цената му е 30 лв.

10. Нямам никакъв образ на екрана на лаптопа. Лаптопа работи, но няма образ. Мисля че дисплея ми е за смяна.

Този казус е сложен и ще имате нужда от компетентен сервиз. Не бързайте да поръчавате нов дисплей тъй като проблема може да се корени в:

  • Отлепен видео чип. Има вариант дори да работи на външен монитор без проблем, но да не подава сигнал към дисплея.- Смяна на дисплей няма да реши пробпема
  • Повреден лентов кабел - Смяна на дисплей няма да реши пробпема
  • Извадена рам памет
  • друг повреден модул или елемент на лаптопа

За повече информация, може да ни потърсите по телефона за да направим бърза дисагностика и да ви насочим по конкретно към проблема. Най-добре е да ни посетите.